راهنمای لغو و بازگشت کالا

اگر کالای خریداری شده، این اشکالات فنی را داشته باشد؛ شامل گارانتی می‌شود:

 پس از گذشت 24 ساعت نسبت به باز کردن کالا حتما اقدام نمایید تا در صورت داشتن ایراد ظاهری یا شکستگی با پشتیبانی دسداس تماس گرفته و راهنمایی جهت مرجوعی کالا.

  • درصورت وجود ایراد فنی در کالای مورد نظر، حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت باید به دسداس اطلاع داده شود.
  • هنگام تحویل کالا توسط مامور پست حتما کالا رو باز کنید و سپس تحویل بگیرید تا در صورت هر گونه ایرادی آن را تحویل نگیرید.
  • در صورتی که آسیب‌دیدگی در زمان تحویل گرفتن سفارش قابل دیدن باشد، خریدار می‌تواند کالا را تحویل نگیرد.
  • پس از گذشت 7 روز کاری، مسئولیت خدمات به عهده شرکت گارانتی‌کننده است.
  • کالا باید با کارت یا جعبه اصلی برگشت داده شود، بنابراین تا 7 روز کاری از دور ریختن آن خودداری کنید.
  • برچسب زدن، نوشتن توضیحات یا پارگی جعبه اصلی کالا، ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اشکالات ایجاد شده در اثر استفاده نادرست کاربر، شامل شرایط بازگشت کالا نمی‌شود.

 توجه: عکس محصولات در سایت جهت راهنمایی مشتری برای خرید است و نمی‌توان مغایرت کالا را با عکس از طریق سایت بررسی کرد. مغایرت باید از طریق اطلاعات درج شده در سایت باشد. 

 اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شُدید:

بازگشت کالا در صورتی مورد قبول دسداس قرار می‌گیرد که هیچ گونه دخل و تصرف و آسیب‌دیدگی به کالا و بسته‌بندی آن وارد نشده باشد.

  • اگر کالا به دست مشتری نرسیده باشد و در حال ارسال باشد، باید هرچه سریع‌تر با دسداس تماس بگیرید و انصراف خود را اطلاع دهید.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، باید انصراف خود را حداکثر پس از یک روز کاری به واحد خدمات پس از فروش دسداس اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
  • اگر کالای دریافتی شما به شکل هدیه و توسط شخص دیگری خریداری شده، لازم است کالا را با تمام وسایل خریداری شده بازگردانید.
  • در صورت انصراف به هر دلیلی، هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است.

 کالا را چگونه ارسال کنم؟

ابتدا با کارشناسان پیشتیبان دسداس تماس بگیرید

  • بدون هماهنگی کالا را مرجوع و ارسال نکنید.
  • کالا باید در بسته‌بندی اصلی خود قرار داده شود و تمامی اقلام همراه را درون بسته قرار دهید.
  • از برچسب زدن، نوشتن و مخدوش کردن بسته یا فاکتور خودداری کنید.

 هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

اگر مشکل  فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دسداس برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه آنلاین دسداس است.

  • در صورتی که ایراد یا مغایرت کالای انصرافی شما به تایید کارشناس دسداس نرسد، هزینه ارسال و دریافت کالا، به عهده شخص خریدار خواهد بود.
  • پس از پذیرش کالا، کارشناسان دسداس حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست و بررسی کالای مرجوعی را به مشتری اعلام می‌کنند. در صورتی که  به استرداد وجه نیاز باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری هزینه به حساب مشتری واریز می‌شود.